lördag 19 januari 2013

sprutdag 3

Började ta sprutor i Torsdag kväll, så nu är cirkusen igång igen! massa känslor om bubblar upp, rädsla, sorg, oro och en gnutta spänning... Vi har börjat gå å akupunktur, för att stärka både hos mig och mannen. Ska gå två gånger nu när behandlingen pågår. Ska bli spännande å se om det gör något, om inte annars så är det oerhört avslappnande (konstigt nog). men hon säger det ska stärka min livmoder inför att ta emot ett ägg och stärka dom små simmarna så.....vi får se, känns bra att försöka göra något mer! Nähä nu är det dags för middag, god linssoppa blir det idag =0) å sedan städning i källaren, måste ju sysselsätta sig lite...

3 kommentarer:

  1. Vet hur det känns. Hur mår du av sprutorna? Själv kände jag mig som ett monster med kort stubin/ingen stubin alls ;)Har gjort två IVF i höstas men tyvärr tog sig inget av dem. Nu har jag bestämt mig för att pausa i någon månad innan nästa försök. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej veronica! Jodå mår rätt ok (konstigt nog) mår lite illa men humöret är nog inte värre än vanligt, enligt mig i alla fall ;) vet inte om mannen skulle säga de samma hihi....förstår att du väljer att pausa...har själv funderat över om man kommer orka ett försök till i vår om inte detta tar! Men de får man väl känna sig för! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att vara igång! All lycka till er!

    http://www.onskanomettbarn.spotlife.se

    SvaraRadera