torsdag 31 januari 2013

Återförande..

Så himla konstigt det känns! man  åker in, slänger upp benen (än en gång) det går ca 5 min och sedan är det klart! sedan har man något som kan utvecklas till ett barn i sin mage...skit konstigt!...vart inte så nervös innan, mer negativ trodde in i det sista att de skulle ringa och säga till oss att vi inte beheövde komma! men nu guppar de omkring därinne ;0)...vårt 4 celliga lilla embryo...de resterande 7 äggen ville dom odla vidare till dag 5, de va inte tillräckligt bra än för att frysas ner....vilket gör att man inte själv känner så stora förhoppningar inför det vi fick tillbaka, men om det är något som ska växa bra så är det väl detta! Så nu får vi vänta! Först på besked angående om det blir några ägg till frysen sen som sagt ännu mer väntan....tills det är dags för graviditets test! Denna gången får man ju i alla fall använda ett av dom 5 som legat här hemma en bra tid!

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för er och för äggen de ska odla vidare. Hoppas det blir många fina blastocyster. Vi går också på CA och jag tycker de är fantastiska där! Stort Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det var vad guldägget! Du och jag kommer ligga ganska lika i tid. Jag har återföring på måndag, fast jag gör FET. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Hoppas hoppas hoppas :)

    SvaraRadera
  4. Tänker på er........håller tummarna hårt, hårt!

    SvaraRadera