onsdag 3 april 2013

magiska veckan....

är nu inne i vecka 12, vilket betyder att jag vill inget annat än att söndag ska komma. visst man har hört många historier om hur man kan få missfall och det inte märks förrän många veckor senare, men man får verkligen hoppas att om det skulle va så, att man själv börjar misstänka något! Än så länge har ju allt bara känts bra. Måste säga att det enda jag tycker är jobbigt är att man alltid är så himla trött. men herregud, man ska va glad att man slipper illamående och andra symptom. Just nu känns det jobbigt att kroppen förändras, känner mig mest som en dunderklump med en tjock magen, som ännu då inte är en gravid magen vilket gör att man känner sig bara tjock! Trodde ju självklart inte man skulle känns så, vadå jobbigt vi ska ju bara va glada att vi är gravida! men vet inte om det faktum att jag är överviktigt och aldrig tyckt om min kropp gör att jag har väldigt svårt för denna plötsliga "svullnad" av hela kroppen. Min instinkter säger ju att jag ska  typ banta, medans magen säger " mer mat, jag e hungrig!" Samtidigt tänker man, släpp de du ska va jävligt glad att detta händer! å självklart är jag de. men det handlar väl om att man inte fattar fortfarnade vad som händer...


Har börjat få känningar av "växtverk" vilket känns heeel mysko....=0) kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar