torsdag 11 april 2013

akuttid

den sista veckan har varit så konstig. har mått väldigt bra, inte trött och absolut inte haft några "känningar" alls. alltså inte så att jag ska känna något i magen utan alla graviditets symptom bara försvann..så idag tänkte jag att ´jag vill inte gå och fundera hela helgen om där är något eller inte! Så jag ringde till KK och fick komma in med en gång. Jätte skönt att dom tog min oro på allvar. Tack och lov när dom kollade var allt jätte bra. Tänk där låg ett litet pyre med armar och ben, tår och fingrar. och det va full fart på den också, rullade runt och sparkade hit och dit. hon sa att den hade hicka också =0). Så nu fick jag svar på tal, har haft jätte ont i eftermiddag. men konstigt vore väl annars så som hon tryckte och kollade =0).

ha en skön helg allihop för i morgon är det fredag igen =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar