tisdag 27 november 2012

4:e sprutdagen...

Jaha då va man inne på 4:e sprutdagen då och i morgon ska jag börja med nästa spruta, den är jag nervös inför! Ska ju blandas och allt...känns som om jag kommer fippla med den en massa och tyckte nålen va lite  väl lång :0(...Vet inte riktigt hur jag mår...känns liksom ingenting. lite huvudvärk och rätt trött och lite "snurrig" i bollen men de kan ju lika väl bero på annat! annars känner jag inget vilket konstigt nog oroar mig lite, precis som om jag inte får "i mig" medecinerna....men de kanske inte är meningen att man ska känna så mycket eller så kommer det senare när äggen börjat växa till sig. Ska på ultraljud på torsdag och det känns skönt! då ser ju dom om det tagit ordentligt! nähä kanske ska man tillbaka till adventsfixet lite...håller på för fullt att putsa fönster i mörker (inget jag rekomenderar, men vad gör man när man jobbar sent)... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar