söndag 25 november 2012

2:a sprutdagen

Fick börja med spruorna i går! Va lite nervös innan jag skulle ta den men det känndes inte ens, skönt! Så nu är det igång. Ska gå på första ultraljudet på onsdag så dom ska se så att allt är som det ska med äggen mina =0). Sen blir det antagligen ett på söndag eller ev.måndag. Sen utplocket kommer väl bli den 5:e om allt går som det ska! 5:e va ju det datumet vi skulle upp första gången så det känns bra att vi fick en återbudstid =0) Så nu får vi se hur jag reagerar på detta. än så länge allt lugnt, men klart jag har ju bara tagit en spruta! ha en fortsatt skön söndag där ute, här städas det för fullt! hoppas på att hinna med lite adventsfix ikväll också =0)

2 kommentarer:

  1. Du kommer snart få ont i brösten, dom blir större och även humöret kan få sig en omgång. Men det är så värt det,....//Sthlm anette

    SvaraRadera
  2. hahah...jo jag märkte redan idag en väldigt konstig reaktion hos mig, började gapa och skrika på min stackars man och fem minuter efteråt skrattade jag åt de, å de enda jag kunde säga va "var kom de ifrån då????" Kanske tur för mannen min att han ligger borta på veckorna ;0)

    SvaraRadera