söndag 29 juli 2012

vilken dålig dag!

Herregud vilken dålig dag jag har idag...precis som om allt kommit ifatt en nu när man inte har en massa gäster eller ska iväg hela tiden..tårna bara kommer helt utan förvarning så just nu känns det lite tungt! semstern har inte riktigt gått som jag trodde heller. har varit otroligt svårt att hålla sig borta från allt....vissa gånger har det gått, vissa inte alls och lite för mycket vin kanske slunkit ner i glaset...nedrans tomma kalorier....Så nu är det (till en början) en veckas pulver som  gäller för mig.....jätte kul...inte särskilt men jag måste göra det. det är ju de dom där doktorerna vill...spelar ju ingen roll för dom om jag går ner det i fett eller muskler eller om kroppen i sig inte mår så bra av självsvält....bara jag går ner i vikt.....(ni förstår min ironiska ton va...)...

Har under två veckor nu varit på Carlanderskas parkering av olika stjäl, gått förbi, och hämtat folk från Bruce Springsteen konserten....har känts lite overkligt och veta att där inne ska man sedan ligga med bena i vädret och "bli gravid" inte riktigt den vägen man trodde det skulle gå...någon som har erfernhet därifrån? bra dålig? hur är läkarna? han som ringde till oss vekar ju både trevlig och lite skämtsam....sen att de ljög för oss när de ville ändra vår första tid tyckte jag var riktigt dåligt...de påstod att de inte "behövde" träffa oss men i själv verket var det en läkare som blivit sjuk och därför hade de inte tid...ingen jätte bra start kanske!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar