söndag 22 juli 2012

....semester tider...

herregud va tiden går fort 2 veckor kvar på semestern sen är det dags för jobb igen. Har kollat upp att KK öppnar v 33. då hoppas jag VERKLIGEN att jag kan ringa. står still och still och stilla....har inte varit så lätt att hålla sig borta från allt "gott" man planerar och sedan gör vi annat än det som var planerat och det är väl så det ska vara på semester...men oftast innefattar ju alla träffar med vänner och familj mat, dryck m.m. inte lätt att försöka och gå ner då....känns som om kilona förföljer mig! Känns som om "folk" tänker att herregud 3 kg ska väl inte vara så svårt....men det är det. jag försöker och tränar ändrar och har mig hit och dit för att inte "vänja " kroppen förmycket för att den inte aka bli för bekväm och stanna av. Men de hjälper ju tydligen inte! Men visst känner jag att jag förändrats, som person....mitt sätt att tänka kring motion och mat har ändrats. Det senaste har jag funderat mycket på (och insett) att det är ju inte konstigt man har gett upp innan. när man försökt gå ner i vikt! med 2 månaders stillastående tid mellan 4 kg dropp så är det ju inte undra på att man har blivit frustrerad! Men nu har jag ju bara varit tvungen, och är fortfarande tyungen att ta de sistakilona och det kommer jag klar, det vet jag. För jag MÅSTE! men jag vill ju det ska ske nu, eller helst igår! man är hialös som vanligt!  


Skänker en stor Tanke till Norge på deras 1 års dag av massaken på Utöya. Det påminner mig om att älska livet hur det än ter sig!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar