onsdag 11 juli 2012

semester och camping.

Ligger ute i vår husvagn och bara har det gott, mensen kom naturligtvis som vanligt....lagom till husvagnssemestern, jätte kul. ibland längtar man tillbaka till p-pillernas tid då de bara var att förskjuta. Vill ju inte mixtra med piller som förskjuter just nu! Har en mycket nöjd hund för tillfället i alla fall. sover som en stock efter alla promenader och nya lukter. På fredag kommer kompisar på besök med deras 1 åring. ska sova här tills på söndag, så lite kommer man kanske få uppleva hur det är att campa med små barn...på gott och ont antar jag! Faller för fresterlser dock. "jag har ju semester" har ju dykt upp x antal gånger i tankarna...så just nu känns det som en ängel och en djävul sitter på mina axlar och jag slits mitt emellan! Hoppas på bra väder här i alla fall så vi kan ut på ännu fler promenader ( då behöver jag ju inte ha skuldkänslor för det i alla fall). kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar