måndag 4 mars 2013

nya läkartider...

så jag ringde till min vårdcentral och fick bokat tid för att ta tester för mitt sköldkörtlesvärde! va där idag och lämnade prover. Skulle ju inte ta någon medecin på morgonen och trodde jga skulle bli knäpp när jag vid middagstid inte alls kunde minnas om jag tagit eller inte tagit medecinen. snacka om förvirrad, fick åka till läkaren och erkänna som det va, men de tog ändå prover och baed mig ringa om jag hade tagit medecinen. Kom hem och såg att jag inte tagit den. Herregud det är ju så man blir rädd för sig själv ju!

På torsdag ska jag in på hälsosamtal till MVC- känns lite konstigm, eftersom vi inte gjort något konstaterande att de faktiskt finns något där, samtidigt det får ju inga vanliga graviditeter göra. hoppas verkligen hon är trevligare än hon va i telefon sist! Men jag vet ju att hon kommer fixera sig vid min vikt! de gör dom ju alltid....å visst är jag nervör inför alla extra risker det faktiskt finns i med att jag väger för mycket, men nu kan jag ju inte göra mycket mer! hoppas ju verkligen inte man kommer gå upp sådanna skräck siffror som vissa man hört  typ 30 kg, å då är det en lite tanig sak som säger det....huja.... om det ens finns något där inne vill säga! dom tankarna börjar krypa fram mer och mer. Ska på koll om en vecka, börjar bli riktigt nervös! Herregud va gör vi om de är tomt??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar