söndag 17 mars 2013

vecka 10

hej vad tiden går. Gick idag in i vecka 10! Får beklaga att jag är dålig på att skriva här men heregud va trött jag är! Kan lätt sova 8 timmar på natten för att sedan lägga mig i soffan 2 timar senare och sova bort hela för middagen och gärna middagen också! Tar på kroppen de här! Tycker mig också redan kunna se en liten mage som börjar träda fram, får i princip inte på mig mina byxor längre. Fattar ju själv att det inte är sjlva barnet utan jag fröstår ju att det är p.g.a att jag är så uppblåst och svullen. gogglade på det och hittade en bild på en tjej i vecka 9 med en mage som om hon va i vecka 20! snacka om att de är olika. Börjar så smått fundera om man kanske vågar sig på att köpa mammabyxor snart....eller jag har ju inte mycket till val när dom inte går att stänga och det börjar göra riktigt ont när det trycker på magen. Kära besvär :0)..... Vet inte rikitgt om man fattat de här med att man är gravid! Har ju sett de, vet att det lever men det är precis som om i samma sekund som vi gick därifrån började man fundera på om det fortfarande lever och växer! Tanken finns liksom i bakhuvudet hela tiden, fast man inte har någon egentlig orsak att känna så....allt är ju som det ska och tro mig symptom har jag så det räcker och blir över! Men man kan väl inte fatta att man kommit från 1 på miljonen till att faktiskt va gravid, tack tack tack för att forkning finns!!!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. tack!De är ju en lång resa kvar men varje dag är ju en dag framåt =0)

      Radera