måndag 3 december 2012

ultraljud 2

Idag va det dags för 2:a ultraljudet. Det fanns cirka 14 ägg som var jämn stora och såg bra ut. Läkaren sa jag va ett bra "exemplar" för den här behandlingen, så de va ju skönt att höra. Dock ska jag ta en till dos av sprutor ikväll och där dök ett problem upp eftersom jag inte hade fler sprutor för att förhindra ägglossning. Så jag fick en av läkaren här hemma så jag hade en spruta om de i göteborg bestämde sig för att utplocket skulle bli på Torsdag. Och de blir det! Torsdag äe den bokade dagen. Nu måste jag bara "ge " tillbaka en ny spruta till läkaren här hemma, vilket innebär en massa extra krångel...fattar inte varför jag inte kunde fått en extra spruta till denna dagen från början, då hade jag sluppit en massa extra stress och fix inför detta. men men nu är det som de är, jag har ju iallafall sprutan så jag kan ta den!
Sen får vi se när återinsättningen blir. Hoppas på en 5 dagars odling nu när det finns ägg och ta av...börjar bli lite nervöst nu....=0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar