tisdag 8 oktober 2013

blir tokig!

Vet att inte BF är här än och att den inte "ska" ut än enligt dateringen MEN jag känner hur otålig jag börjar bli! den kan ju faktiskt komma när som, de är ju lika normalt att den kommer innan som efter BF...men jag hoppas verkligen att vårt lilla pyre vill komma ut innan, för jag orkar snart inte vänta längre. Undrar så när man kommer känna av att något är på G. Kommer vattnet gå? kommer värkarna säta igång direkt? hur lång tid kommer de ta? Kommer min man hinna hem innan jag måste åka in till BB? han jobbar ju borta på veckorna så det absolut bästa vore ju om den tittar ut en helg. Tar ju ändå 1 och 1/2 timme för han att köra hem så det är kanske inte så konstigt att man är lite nojig om när och hur det kommer ske. Skulle ju gärna vilja ha han hemma varje natt i 1 månad framöver nu men det funkar ju inte så!

Känns så konstigt att VI kommer få en förlossningshistoria att berätta. VI som varit inne på adoption från t.o.m innan vi visste vad som va fel. måste ju säga att det här vi går igenom verkligen har format oss. Nygifta och få reda på att man kanske aldrig kommer få biologiska barn är ju inte det lättaste att ta. Men som det har stärkt oss i vårt förhållande och vår kärlek! Säger inte att det va bra att gå igenom det här men skulle inte heller vilja byta ut de! What dosen´t kill you makes you stronger. Förstår ju så klart att det är lätt för mig att säga de när man sitter här högravid och allt gått bra trots allt. Tänker så ofta på er som kämpar där ute, efter oräkneliga försök fått negativa nyheter varje gång! Att ni håller ihop som par att ni kämpar och växer är oerhört stort och starkt av er!!! glöm inte det!! Och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni också kommer få ert lilla pyre en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar