måndag 16 september 2013

BM besök, misstänkt havandeskapsförgiftning ?????

Var hos BM idag. Allt gick på som vanligt...frågor och lite annat tog upp. Jag nämnde att jag svullnat rejält på fötter,händer och ben de sista veckorna, men de är ju ändå rätt normalt. Hon frågade om jag haft huvudvärk. Till coh från har jag ju haft liiite huvudvärk men inget tryck så att säga. Ja men du har inte haft ont under brösten frågar hon då.....ööööö jooo typ jätte ont. Men  jag har tagit för givet att det är bäbisen som ligger å trycker uppåt, vissa gånger har det känt lite bort domnat. Då blev hon lite nervös och ville ta ett urinprov eftersom även trycket ligger liiite högt. Visade inget i urinet, så det va ju jätte bra, men vill ändå att jag kommer in på en koll till redan på fredag. Kan känna att jag själv inte blev så stressad över det men när jag märkte hur orolig hon blev började jag bli nervös. Så vi får se vad de visar på fredag, men skönt att veta att hon tar de på allvar. Kände jag av några symptom eller att trycket blev större under brösten skulle jag ringa förlossningen direkt. Kanske dags att packa BB väskan ikväll för säkerhetsskull??? Skötbordet har vi ju i alla fall fått på plats =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar