lördag 14 september 2013

pågående projekt

Nu när jag går hemma försöker jag göra lite av varje. Är ju en helt annan sak när man kan vila hur och när man vill och bestämma själv vad man orkar..men på kvällarna brukar jag underhålla mig med lite virkning =0) blev den här pippifilten som vi ska ha i vagnen.....

och så jobbar jag på en till med massa färger, som man kanske kan ha i sängen eller på barnrummet senare får se när den blir klar =0)

Är orolig, nu när det börjar närma sig, om man kommer  märka att vattnet går eller inte. Och vad händer om man inte märker något. Visst värkarna kommer väl igång tids nog ändå. Tänk t.e.x om man går på toaletten och vattnet går då???? hur "vet " man då att det är vattnet som gått....visst jag ska inte behöva oroa mig för detta ännu igentligen. Är ju ändå 5 veckor kvar (pust). men får väl prata av mig hos BM på måndag.

Ha en fin helg alla! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar