tisdag 14 maj 2013

vecka 18

herregud va tiden går fort. är redan inne i vecka 18 och äntligen har magen börjat puta ut oredentligt, jag vet inte om det är p.g.a att vi haft svårigheter men jag vet att jag varit väldigt ivrig till att magen ska synas..men vadå, efter allt ska man väl få va lite ivrig.... längtar tills på måndag då vi ska få åka på vårt första "vanliga ultraljud" ..ska bli häftigt och se lilla pyret igen, fast det är till viss del skräckblandad förtjusning. Vad händer om något är fel!!!??? tror inte jag kommer klara av det....nä allt måste bara vara bra. åå längtar såååå efter vårt lilla pyre, har vänner och bror som ska bli föräldrar i sommar, så jag får väl gosa med dom tills vår egna kommer =0)......är så glad för min brors skull, de har haft sina prövningar när det kommer till barn och de är så härligt att veta att snart så får dom sin efterlängtade lilla tös!...


Nu vet barnen på jobbet att jag har en bäbis i magen, va inte meingen de skulle få reda på det förrän jag visste att allt va ok. meeen en unge avslöjade mig;0)...du har en bäbis i din magen, sa han en dag...ja inte kunde jag ljuga för han ju..."ska du bli pappa" va en kommentar =0) härliga ungar!!!

3 kommentarer:

  1. Är inne och kikar på din bloggare dag och hoppas på att du har skrivit nåt! Och äntligen hade du det:)

    SvaraRadera
  2. Oj såg att se blev ett fel blogg varje dag skulle det vara:)

    SvaraRadera
  3. åååå jag vet..jag är dålig på att uppdatera nu för tiden...ska försöka bli bättre =0)kul att du är inne och kikar ;0)

    SvaraRadera