lördag 25 maj 2013

ofrivilligt barnlösas dag!

I går la vi upp en status på facebook om att vi va gravida, stort steg. vet att de finns många åsikter om hur vidare man ska göra det eller inte, men efter i flera års tid sett statusuppdatering på statusuppdatering om graviditeter och nyfödda tyckte jag det var våran tur. Det som känns är att det är säkert någon bland mina facebook vänner (som inte jag vet) som kämpar som vi, och också blir ledsen av min uppdatering...blandade känslor.

idag la jag även upp en bild från barnlängtan och att dela och stödja de ofrivilligt barnlösas dag, skiter i vilka som tolkar de som att vi kämpar. varför denna hemlighetsmakeri, de är ju inget ovanligt!!!! det om något vet vi som kämpar, varför inte få andra människor att inse hur många som lider och kämpar i det tysta! Jag hoppas att åtminstonde en av er som läser min blogg vågar göra detsamma. Våga uppmärksamma denna dag!

1 kommentar: