onsdag 26 juni 2013

faster...

igår blev jag faster till  en underbar liten tjej, ebba =0) roligt nog ett namn vi också funderat på.

veckorna går och det är nu v 24. magen blir bara större och större, haft lite mer energi dessa dagarne känns skönt. Har skrivit mitt "brev " till försäkrningkassan nu. väntar på att få chefens sen ska jag skicka in mitt underlag så får vi se om det blir någon graviditetspenning. Som det känns nu kommer man ju inte orka jobba i höst!

Börjar känna ett sug att köpa på mig bänisgrejer, har lyckats hejda det hittils men vi får väl se hur länge det blir...fast första saken kanske blir vagnen som vi förhoppningsvist ska få beställt i helgen =0)...ska försöka bli bättre på att uppdatera, men ni vet snart är det semester =0)...kram på er där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar