lördag 27 oktober 2012

ring ring igen....

Jaha. Tänk att man ska behöva ligga på å se till så vården sköter sig! ringde Infertilitetskliniken i går och när jag frågar hur det gått med vår remiss , om den blivit skickad än, säger hon jodå den är skickad! Å va skönt säger jag,
-när skickades den?
- Den 2 oktober säger hon då!

-öö nä nu måste du va på den som skulle till malmö, ni sklulle göra om de för den ska skickas till GBG!
- ok? kan jag ringa upp dig om 5 minuter, måste prata medmin kollega
5 min senare....
- öö nä den har inte gått i väg än, hon som skickar alla ska göra detta i dag, de lovar hon, så den går iväg idag till göteborg.

Ja vad säger man? trött blir jag. men nu hoppas jag verkligen att den går i väg, skulle få bekräftelse på det på måndag så har vi inte fått de får man väl ringa å skälla ut dom ordentligt så de händer något! Blir bara så himla trött!!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar